Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Lars-Håkan Halldin - 19 augusti 2010 23:36


Lyssna till min video om mitt politiska personvalsprogram



Till

 Vänner som gett mig stöd




Tack alla vänner nu har jag nått mitt mål. Jag har av Centerpartiet i Jönköping fått förtroendet att stå på åttonde plats på listan för val till Riksdagen. Jag ämnar med utgångspunkt från den platsen på Riksdagslistan göra en personvalsrörelse med sikte på att bli Riksdagsman för Centerpartiet. Jag är din ”Under Dog”


Du känner mig väl både på gott och mindre gott men du måste erkänna för dig själv att mitt hjärta brinner för det goda. Jag har ett långt livs erfarenhet från stora företag och organisationer som stått våra väljare när och inte minst lantbruket. Vet hur ett bra land kan göras bättre.


Jag vill redan nu i inledningen av denna valrörelse be om ditt förtroende att du dels kommer att kryssa mig i valet och dels bland vänner och bekanta berätta om mig både goda och sämre sidor. Om bara du och dina 10 goda vänner stöder mig är riksdagsplatsen klar. Ja det blir många kryss så många siffror finns inte som Pomperipossa sa.


Med detta brev ber jag i vänskap om ditt stöd



Lars-Håkan Halldin

 

Lyssna till min Nya video om mitt politiska program

Klicka på länken

 


Lars-Håkan Halldins Personvalsprogram till  

 

Av Lars-Håkan Halldin - 19 augusti 2010 12:33



KARL ERIK OLSSON

Sveriges Pensionärsförbunds ordförande talar på mitt

SOMMARMÖTE DEN 3 SEPT

Jag har tänkt samla mitt valarbetande järngäng, en liten men naggande god skara till kraftsamlingsmöte den 3 sept. detta nådens år 2010.


Som ni alla vet är jag seniorkandidat till Riksdagen den ende i Jönköpings län det tänker jag uppmärksamma tillsammans med dig och Karl Erik Olsson genom att arrangera ett öppet hus, valparty i Brännelund.


Vi startar lite lugnt kl 17.00 på eftermiddagen den 3 september

Upplägget är att var och en tar med sig det han behöver så grillar vi och äter gott i Brännelunds vackra omgivning. Vi pratar med varandra och har det trevligt.


Jag har inbjudet Sveriges Pensionärsförbunds ordförande Karl Erik Olsson att ge oss ett ord på vägen han kommer säga något vid 20.00 om

  • Ø Rättvisa skatter för Sveriges pensionärer
  • Ø Decentralisering för nya jobb.

18.00å tänder vi upp grillarna och har det mysigt. Vid 19.00 kommer järngänget. Skulle du inte ha med dig skaffning själv kan du köpa fläskkarré, potatisgratäng och bearnaisesås av mig för 59: - Skulle du vilja ha lite vin till maten får du punga ut med en Selma glaset 25cl, vatten kostar en halv Selma och Öl en trekvarts Selma. Kvällskaffet ordnar vi för en femma. Vill du köpa mat av mig måste du beställa detta av mig innan du kommer. Vid halv tio spelar vi upp till dans på logen den slutar inte förrän jag sitter i Riksdagen. För att veta hur många som kommer behöver jag ett OSA till

Seniorkandidaten - Kalasets värd Lars-Håkan Halldin

O381 – 401 76, 0708-740176 Eller E-post undereken@hotmail.com


VARMT VÄLKOMNA TILL BRÄNNELUND

Hälsningar

Lars Håkan Halldin

Seniorkandidat till riksdagen ©

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok tyck här


Ovido - Quiz & Flashcards