Alla inlägg den 18 september 2010

Av Lars-Håkan Halldin - 18 september 2010 09:50

Brev nr 308

 

Brännelund den 18 sept. 2010 


 

Till

Dig som brukar läsa min blogg

 

 

KRYSSA MIG

Jag är småfolkets röst i Alliansen!


I morgon har vi alla skyldighet att fullgöra våra medborgerliga rättigheter jag vill med detta brev uppmana dig att gå och rösta och göra det efter övertygelse. Det är så en stark demokrati skall fungera och som vi skall vara stolta över.


Jag vill av skäl, som du tidigare känner till att du stödjer mitt parti Centerpartiet. Du har läst och hört vad jag står för och vet att får jag många personvalskryss då flyttas de politiska positionerna åt det håll som är min huvudlinje nämligen att Centern är småfolkets kamporganisation. Det är vi som tar strid för sjuka, arbetslösa, pensionerade och de som har sin utkomst i små orter och på landsbygden.


Har vi småfolket med oss då räcker det då blir vi ett parti på 15 % vilket garanterar att småfolksfrågorna står i politikens centrum.


I valet konkurrerar jag öppet med alla andra kandidater till Riksdagen från vårt län. Mina konkurrenter kan heta Stefan Attefall, Helena Bouveng, Alice Åström, Emma Löfdahl eller Carina Hägg - jag konkurrerar om en riksdagsplats med dem. 


Jag vill att du kryssar mig till Riksdagen. Om du inte bor i Jönköpings län ring goda vänner nära och kära talar om för dem det finns en kille som kandiderar till Riksdagen nåja inte purung men med hjärtat på rätt ställe. Kryssa honom han heter Lars-Håkan Halldin då blir du en del i småfolkets kamp för sina rättigheter. Jag är småfolkets röst i Alliansen.


Gå och rösta gör det efter övertygelse vi har bara en demokrati var rädd om den

Lars-Håkan Halldin ©

Seniorkandidat till Riksdagen

Brännelund, 575 95 Eksjö

Telefon 0381-401 76 Mobil, SMS och MMS 0708-7 401 76

http://maktentillfolket.bloggagratis.se
































Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok tyck här


Ovido - Quiz & Flashcards