Alla inlägg den 12 september 2010

Av Lars-Håkan Halldin - 12 september 2010 10:49


YOU TUBE ONE THOUSEN

Nått ett av mina mål för min personvalsrörelse nämligen att mina valfilmer visats 1000 ggr. Målet nåddes precis med den precision jag beräknat nämligen söndgen före valdagen.


Dessutom har filmerna kopierats på ett stort antal sajter som visat dem vidare men tyvärr utan räkneverk. Kanske ytterligare några tusen.


Är du intresserad hur en riktig valfilm skall göras kolla mina. De har en brist inte tekniskt nedklippta och redigerade fullt ut. Men jag är rätt stolt ändock.


NÅTT MINA MÅLGRUPPER OCH INTE SVAJAT


  • Löntagare med låga löner under 20 000 kronor per månad
  • Lantbrukare
  • Småföretagare
  • Pensionär
  • Sjukskriven
  • Ø Arbetslös
  • Ø Arbetslös och ung
  • Du har betalningssvårigheter på grund av orättvisa i skattesystemet.



LAGT NED ENERGI PÅ ATT VISA ATT POLITIK FÖR ÖKAD SYSSELSÄTTNING ÄR KOMPLICERADE TING SOM KRÄVER INSIKT OCH ANALYS. BARA FLÅSA SIG FRAM I POLITIKEN OCH ROPA EN MASSA SLAGORD ÄR ATT LURA VÄLJARNA


Lars-Håkan


Klicka på länken


Lars-Håkan Hallldins Videokanal






Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok tyck här


Ovido - Quiz & Flashcards