Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Lars-Håkan Halldin - 25 augusti 2008 10:22



                                                  
      700!

Nu är vi sjuhundra personer som regelbundet läser denna blogg.

Tack alla bloggvänner och läsare av min blogg. Tack för alla stimulerande och utmanande Mail de gör mig glad. Jag hoppas att ni inte blivit förgiftade av mina matrecept och att mitt tyckande är recept för ett gott samhälle. Dessutom hoppas jag att mina texter förargat dig. Jag skulle bli riktigt glad om mina texter gett en och annan politiker magsår. Då fungerar demokratin och det fria ordet.

Du som läsare skall veta att bloggen står öppen för ditt tyckande kommentera gärna och tyck till det är då dynamiken ökar. Jag publicerar dina tankar men kommenterar dem utifrån det jag tycker är rätt.

Tack till er över 4000 som gjort enstaka besök i min blogg. Ett råd till er bli trogen läsare av goda värderingar. Ett stycke i min blogg varje kväll är väl så bra som kvällsbönen. Ett tips gör min blogg till ett bokmärke och en god vana.

Jag erkänner jag har inte lika många besökare som Blondinbella. Men hon är ju ung, vacker och ännu inte passerat bäst föredatum Det torde väl vara orsaken till att jag har lite färre läsare.

Läs och njut av värderingar som skapar en bättre framtid

Lars – Håkan Halldin

Ps

Vill du höra mina åsikter live anlita mig då som föredragshållare här har du tre föredrag som brukar fånga publiken.

· Min vision för Sverige - ekonomi med rättvisa förtecken

· Vårt hem Europa min vision för ett EU nära folket

· Närodlad energi från Svenska åkrar.

Ring mig 0381 – 401 76

Ds



Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok tyck här


Ovido - Quiz & Flashcards